UlakBEL

ulakBEL; adını geçmiş dönemde bir yerden farklı bir yere haber taşıyan ulaklardan almaktadır. ulakBEL iletişim sistemleri, vatandaş ile kurum arasındaki tüm iletişimi tek bir platform/ekran üzerinden iletişim kurulabilmesi amacı ile geliştirilmiştir. Yazılım geliştirmesi tamamen yerli mühendis ekipleri tarafından sağlanmıştır. Yapı itibari ile açık kaynak kodludur. Açık kaynak kodlu bir mimariye sahip olması, ulakBEL’ e sürekli geliştirilebilir bir sistem olma özelliğini katmaktadır. Ayrıca ulakBEL iletişim sisteminin diğer bir özelliği de sürekli geliştirilebilir olması ile beraber tamamen kullanıcı dostu olmasıdır. Türkçe ara yüzü ile kullanım kolaylığı sağlamaktadır. Programlama mimarisinin sağladığı bir diğer avantaj ise diğer sistemler ile entegre edilerek sorunsuz şekilde çalışmasıdır.

ulakBEL iletişim sistemleri, toplamda 3 ayrı modülün birleşiminden ortaya çıkmıştır. Bunlar; UlakÇAĞRI(Çağrı Merkezi Yazılımı), UlakSOSYAL(Sosyal Medya Entegrasyonu) ve Ticket sistemidir.

Ticket Sistemi: Hali hazırda tüm kamu ve özel kurumlarda kullanılmakta olan bilinen ticket sistemidir. Kullanıcılarınızı oluşturabilir, rollerini tüm özelliklere göre tek tek ayarlayabilir, birimlere ayırabilir ve farklı çalışma gruplarına dahil edebilirsiniz. Kurumunuza ait iş akışlarını sıfırdan oluşturabilir ve sonradan düzenleyebilirsiniz. Geriye dönük olarak tüm akış ve başvuralar da raporlamayı kolaylıkla tamamlayabilirsiniz. Başvuru/çağrı standartlarında ayrıcalıklara sahip olan bu yapıda, kullanıcı veya vatandaşlara tüm platformlardan her adımda otomatik olarak bilgi dönüşü sağlanabiliyor olması sistemi gözler önüne çıkaran özelliklerinden sadece biridir.
UlakSOSYAL: Kullanmakta olduğunuz sosyal medya hesaplarınızı veya sonradan ortaya çıkabilecek platformları sisteme entegre ederek tek bir ekrandan fazla iş gücü ihtiyacı gerekmeksizin takip edebilirsiniz. Sistemde aynı sosyal medya platformunun 2 farklı hesabınızı da ekleyebilirsiniz.

3. UlakÇAĞRI: Çağrı merkezi modülünde ihtiyaç duyulabilecek tüm santral veya çağrı merkezi ürün özellikleri aktif olarak mevcuttur.



Bunların yanı sıra çağrı merkezi yönetim ekranından mesai içi ve dışı olmak üzere vardiya saatlerini birbirinden ayırabilir, tüm çağrı merkezi çalışanlarının sistem üzerinde yapış olduğu tüm işleri görebilirsiniz, anlık olarak tüm operatör durumları(Kullanıcı Mola-Çalışma Durumları), çağrı ses kayıtları, canlı çağrı kayıtları vs. nice özellikleri barındırmaktadır. Tüm bu özelliklerin istatistik olarak tüm raporlamasını çıkartabilir ve detaylı olarak inceleyebilirsiniz.

ulakBEL iletişim sistemi; kurumların temel ihtiyaçlarını gidermek amacıyla geliştirilmiştir. Gelişimi günden güne yerli mühendislerimiz tarafından sürdürülmektedir ve bu geliştirmeler sizlerden gelmiş ve gelecek olan talep, öneri, şikâyetlerden yola çıkarılarak projelendirilmektedir. Tümüyle Türkçe ara yüze sahip olan ulakBEL diğer platformlara oranla kullanıcı dostu olma konusunda rakiplerini geride bırakmaktadır

UlakBEL’in kullandığı yazılımlar, tamamen açık kaynak kodludur. Bu sebepten, işletim sisteminden veri tabanına, web sunucusuna kadar tüm yazılımlar için başlangıçta veya sonrasında extra bir ücreti ödemek zorunda kalmazsınız. Henüz ulakBEL İletişim Sistemleri’nin ayrıcalıklı dünyası ile tanışmadıysanız hemen bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Sosyal Medyada Paylaş :

Buralarda Paylaş :